settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Meizu MX4 Pro Almak İstiyorum Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir ?

0 oy
Arkadaşlar ben meizu mx4 almak isyitorum ama ne gibi avantaj ve dezavantajları var bunları öğrenmek istiyorum. Bİlgisi olanlar acaba bana yardım edebilirler mi?
7, Mart, 2015 Cep Telefonu kategorisinde ali-biner (7 puan) tarafından soruldu

2 Cevaplar

+4 oy
avantajları:
1- toplama bigisayar misali toplama telefonu andırıyor(ekran sharp,işlemci samsung ,kamera sony,batarya samsung ve sony)
2-üretim hattı apple la aynı bant (yani seri üretimde herhangibir sıkıntı olmaz)
3-fiyatı performansına göre gayet iyi
4-galaxy s6 çıkana kadar antutunun kralıydı meizu
5-sarj uzun gidiyor diye iddaalı meizu firması
6-kamera lensleri gayet iyi ve kaliteli fotolar çekiyor
dezavantajları:

1-ülkemize yeni girdiği için türkçe dil desteği sıkıntılı güncellemelerle düzeltilecekmiş
2-bulması zor stoklar tükenip duruyo tek site üzerinden ülkemizdeki satışı oda digitalmarket.com(diğer sitelerede tedariği bu site yapıyor sanırım tam bilmiyorum ama)
3-yine ülkemizde yeni bir marka olduğu için granti konusunda sıkıntı yaratabilir
4-hafıza kartı yuvası olmadığı için 16 gb lık modeli sıkıntı yaratabilir(sana zaten 12 gb lık boş alanla geliyor)

kısacası bana göre alınabilir bi telefon  benim bu telefon hakkında bildiklerim bu kadar ...kolay gelsin
7, Mart, 2015 Mehmet Baloğlu (439 puan) tarafından cevaplandı
sağ olasın kardeşim.
yardımcı olabildiysek ne mutlu bize
(bu arada üşenmedim yazdım bi zahmet en iyi cevap seçiver  :D )
...kolay gelsin
0 oy

MediaMarkt varsa yakınlarında gidip bakabilirsin fakat satılmıyor sanırım kocaeli 'de va

22, Nisan, 2015 AdolFeedler (471 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
17, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde bestofthecimbom (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
16, Mayıs, 2015 Cep Telefonu kategorisinde ctaylosh (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
27, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde antepliyik (14,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
10, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Ensar99 (31 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
2, Mayıs, 2015 Cep Telefonu kategorisinde huseyin-serhat-canak (179 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. Mcahit - 340 puan
  2. pcdelisi - 300 puan
  3. sosyola - 180 puan
  4. glacher - 420 puan
  5. DontLetMeDown - 140 puan
  6. receperenrb - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,074 cevap

50,011 yorum

56,260 kullanıcı

Günün Haberleri
...