settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Nokia Lumia 1520 mi ? Lenovo Vibe Z2 Pro mu ?

0 oy
Arkadaşlar telefon alacağım bir kaç telefon arasındayım ama en büyük adaylar bu iki telefon. En çok önem verdiğim şeyler 1)Stabil olup olmaması 2)Kamera performansı 3) En ağır oyunları kaldıracak güce sahip olması.

Sizce bu 3 kriterde en önde hangisi ?
19, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde mharput (1,330 puan) tarafından soruldu

3 Cevaplar

0 oy
bu iki telefonu kıyasalamak biraz saçma olur çünkü biri android diğeri windows phone wp androide göre daha kararlı kamera olarak lumialar gerçekten iyi oyun konusunda ikiside sorun yaratmaz.
19, Şubat, 2015 ali159 (107,300 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bence Nexus 6 yi dusun derim. Hem saf android. Lolipop kullaniyo. 3 gb ram ile rahatca oyun oynayabilirsin. Kamerasina gelince 13 megapiksel OIS ( Optik Goruntu Sabitleyici ) ozellikli , cift led flasli bir kamerasi var. Iyi kalitede fotograf ve video cekebilirsin. Google nin telefonu oldugu icin en yeni guncellemeleri en erken alan telefonlar Nexus serisi telefonlar. Ama bu iki telefondan birisini secicem dersen Nokia dayanikli kamera konusunu iyi basaran bir firma ancak oyun konusunda sıkıntı yasarsin. Marketinin biraz gelismesi lazim. Ama bana gore senin istediklerine gore en iyisi Nexus 6.
19, Şubat, 2015 Ugurtem23 (81 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İkiside iyi cihazlar ama kamera olarak şu anda 1520 nin rakibi yok(1020 dışında)(bir de 930(zaten aynı kamerayı kullanıyorlar.)) stabilite olarakta wp androidin bayaga önünde. Bence 1520 al. Ama ekran boyutu sıkinti degilse 930 harika bir cihaz.
19, Şubat, 2015 burockfe (39,080 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
22 cevap
26, Eylül, 2014 Cep Telefonu kategorisinde Chopper (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
17, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde yusuf-cagan-kose (36,000 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
6, Temmuz, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Burakberk19 (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
23, Mart, 2015 Cep Telefonu kategorisinde EnesK (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
6, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Lonny1 (45 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. sistem1000 - 15370 puan
  2. Messoylu - 230 puan
  3. Mert_treM - 140 puan
  4. ozkan3450 - 100 puan
  5. CxheroCx - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,394 soru

115,051 cevap

50,004 yorum

55,962 kullanıcı

Günün Haberleri
...