settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Bu sistem özellikleri GTA 5'i açar mı?

0 oy
bilgisayarımın özellikleri;
İntel i5 4200u 1.6 ghz turboboost ile 2.6 ghz,
8 gb ram,
Amd 8670m 2 gb ekran kartı,
Arkadaşlar sizce bu laptopla GTA 5 oynayabilir miyim?
31, Ocak, 2015 Oyun kategorisinde Furkan Budak (141 puan) tarafından soruldu
1, Şubat, 2015 Furkan Budak tarafından düzenlendi

8 Cevaplar

+1 oy

yeterli hafıza da var ise rahatlıklaa wink

31, Ocak, 2015 SwhBoss (119 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Ekran Kartı Ve İşlemci Hızından Biraz Şüpheliyim(AMD Serisini Pek Bilmem O Yüzden Belki İyidir Bilemiyorum) Ama Onun Haricinde Oynayabilirsin.
31, Ocak, 2015 Ayberk_Demir (3,220 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Oynarsın ya pek sıkıntı çıkacağını sanmam ama işlemci hızından şüpheliyim.
31, Ocak, 2015 TAABaskan (83,870 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bu sistemle rahat oynarsın bence. Hatta zorlasan unity bile açar belki. Tabi ayar çekmen gerek ben ayar çektim i7, 8gb ram, hd7670m le 20-30 fps ile oynayabiliyorum unityi
31, Ocak, 2015 Freeman (1,355 puan) tarafından cevaplandı
ayar derken?
genel konuşmuşum özür dilerim. ekran kartı ayarları yani. He bide oyun ayarları ( oyun içinden değil ama)
Intel Core 2 Duo e6420 2.1 ghz(bazıları çalıştırmaz diyo ama vidyoları var)
4 gb ram
Nvdia Geforce Gt640 2 gb
kaldırır mı?
0 oy
Yeterli hafızanda  var ise  oynarsın kardeşim
31, Ocak, 2015 Mehmethan1 (59 puan) tarafından cevaplandı
hafıza yeterli 250gb boş alanım var
0 oy
gta V medium da oynarsın çok az kasar bide 64 bit olması şart
1, Şubat, 2015 apocan7455 (57 puan) tarafından cevaplandı
zaten 64 bit, sorun yok
0 oy

WİNDOWS 7 64 BİT

AMD FİX 8350 4.30 GHZ 8 ÇEKİRDEK İŞLEMCİ

ASUS R 7265 2 GB 256 BİT EKRAN KARTI  1920X1080 P 

REM KİNGSTON HYPERX 12 GB 1600 MHZ BELLEK 

SİZCE OYNATIRMI GTA 5 İ ARKADAŞLAR

20, Şubat, 2015 qarizma34 (9 puan) tarafından cevaplandı
Çok rahat oynatır, medium belki high ta bile oynatabilir
0 oy
Ben soru sor bölümünde hata aldığım için soru sahibinin affına sığınarak burdan sorumu sormak istiyorum :

Arkadaşlar benim sistemim i7 işlemci 2.20 ghz (turbo ile 3.10) 4 gb ram 1tb harddisk NVidia GT540 M 4 gb ekran kartı(2gb kendisi 2gb de ramden besleniyor) na sahip bir makinam var sony vaio. Sizce sistemim kaldırır mı oyunu kaldırsa hangi ayarda oynarım ?teşekkürler.
9, Nisan, 2015 ycanary (9 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
4 cevap
16, Şubat, 2015 Laptop kategorisinde tosunzeek33 (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
9, Nisan, 2015 Laptop kategorisinde best648 (27 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap
20, Mart, 2015 Oyun kategorisinde berkay-kaymak (7 puan) tarafından soruldu
+2 oy
11 cevap
4, Şubat, 2015 Laptop kategorisinde selahattin (800 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap
18, Şubat, 2015 Oyun kategorisinde Bahadr01 (15 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. bülentarce - 230 puan
  2. erennnx0 - 100 puan
  3. uyelik21 - 140 puan
  4. ozcanhaydaroglu - 140 puan
  5. PosClassuserr - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,395 soru

115,038 cevap

49,997 yorum

55,672 kullanıcı

Günün Haberleri
...