settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Anneme telefon alıcam.İlk akıllı telefonu olacak ne tavsiye edersiniz?

+3 oy
Bütçem 600 liraya kadar. annemin ilk akıllı telefonu olacak. Facebook kullanacak genellikle ve mesajlaşma arama. Microsoft Lumia 535 var aklımda. Başka ne önerebilirsiniz arkadaşlar?
25, Ocak, 2015 Cep Telefonu kategorisinde CANALPASLAN (19 puan) tarafından soruldu

46 Cevaplar

0 oy
daha önce windows işletim sistemi kullanmamış birine windows phone önermem.

hem basit kullanım hem de uygulama açısından daha geniş yelpaze olarak bence androidle başlasın

bu arada ben fanatik bir iPhone ciyim ancak ilk telefonun kayıt iCloud iTunes vs vs teferruatlı işler olduğu için hacet yok. 535 e vereceğin paraya, ortalama aynı donanıma sahip bir android al gönder gitsin

Şimdiden hayırlı olsun
25, Ocak, 2015 iHumour (9,600 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Dostum bence ufak nazik bir telefon olarak Samsung Galaxy S3 yada S4 mini öneririm.

Teşekkürler.
25, Ocak, 2015 NewwarrioR (435 puan) tarafından cevaplandı
600 lira butcem var dedI arkadas s3 mini olabilir
Anneme aldık s3 mini beyaz gayet güzel, şık, aşırı bir performans beklentin yoksa iş görür
0 oy
Android al kardeşim lg g2 mini alabilirsin. Işletim sistemine ve hızı çok önemli.kimse donan bir telefon sevmez. Lg g2 mini normal lg g2 ile aynı ekran boyutunda 5 inç sadece ram kamera özellikleri farklı..
Islemcisi snapdragon güzel yani
25, Ocak, 2015 dazzly (47 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Gectigimiz aylarda bende anneme akıllı bir telefon aldım. Dediğin gibi onunda ilk telefon uydu. Samsung Galaxy Grand Neo al tek kelimeyle yeterli. Özellikle ilk kez android kullananlar icin :)
25, Ocak, 2015 jayrida (2,410 puan) tarafından cevaplandı
Telefon da donmalar oluyor mu? Kamerası yeterli mi? Ve hızı nasıl çok bekletiyor mu? (daha önce düşük segment telefon kullanmadığım için bilmiyorum internet hızını :) anamı isyan ettirecek kadar yavaş bişey almak istemiyorum :D )
Nadiren arada bir donma oluyor :) Kamerasından öyle çok şahşahlı bir şey bekleme :) Ne de olsa düşük segmentli bir telefon (8 Megapiksel). Yani annenin işini görür.
Yengemde var grand neo cokkasiyor ilk ay i oldu olmadi tasarimi cok koti cerceveler cok kotu bence alma derim discovery bile alsin onu almasin g2 mini olabilir
+1 oy
Şöyle bir şey var. Bende lumia kullanıcısıyım. Ben pişmanım neden derseniz mağazasındaki uygulama az. Her aradığımı bulamıyorum. Ama annen oyun oynamayacaksa kesinlikle lumia alsın. En azından hiç donmaz ve baya kullanır. Benim kullandığım lumia 630. Özellikleri bakımından güzel telefon bütçenede uygun.
25, Ocak, 2015 mehmetali61 (38,440 puan) tarafından cevaplandı
Wp nin menüsü karışık biraz sıkıntı olabilir belki?
Menüsü gerçekten android'ten daha basit. Çok rahat kullanılıyor.
bencede wp nin menüsü androidden çok daha basit hele ayarlar bölümü çok güzel:)) annemde l920 var çok rahat ama bazen kasıyor ve kendi kendine kapanıyor :))
+1 oy
-Samsung Grand Neo

-Asus Zenfone 5

-Nokia Lumia 630

-Huawei Ascend G610

-General Mobile Discovery

bunlara bi bak iyi telefonlar
25, Ocak, 2015 irem (319 puan) tarafından cevaplandı
Grand Neo ile Zenfone 5 arasında kaldım. Ama nasıl seçim yapmalıyım kararsızım. ikisi de çok güzel telefonlar giriş segmenti açısından. Ama samsung un servisi her yerde , bilinirliği fazla , sorun çıkarmaz diye düşünüyorum. Zenfone 5 hakkında ise satış sonrası için herhangi bi bilgim yok.
Grand Neo giriş seviyesi olabilir ama zenfone 5 kesinlikle orta segmentki bi telefon ikisi arasından en iyisi zenfone 5 o fiyata en iyisi o zaten
0 oy
Lumia 535 gayet iyi bir seçim Windows alma diyenlere bakma %90 ı daha eline Windows Phone lu telefon almamıştır
5, Şubat, 2015 Anıll (579 puan) tarafından cevaplandı
windows phone olduğu için uzak davranıyorum. nede olsa samsung un kalitesi daha bilindik ve daha fazla kullanıcısı var tercih ediliyo. Lumia 535 aldıktan sonra pişman olur muyum bilmiyorum. sadece facebook kullanacak ve arama özelliği o kadar.bi kaç tane de basit oyun oynar zaman geçsin diye.
Tam 1 senedir Windows Phone kullanıyorum telefonum Lumia 520 ve çok memnunum Facebook,internette gezinme hızı çok iyi ve göründüğü kadar karışık değil ve oyun konusunda sıkıntın olmasın çoğu oyun var zaten annem kullanacak diyosun ve Lumia telefonlar gayet şık ve arka kapakları değiştirilebiliyor renk renk kapaklar mevcut her yerde bulabilirsiniz şunu da unutmayın Windows 10 güncellemesiyle daha bir sürü özellik daha eklenecek.
S5 mini ye baktın mı dostum fiyatı o civarlarda ve parmak izi gibi üst düzey özellikler barındırıyor grand neo duşünme bile samsung+1gb ram = ölüm s5 mini intouch 4 ve lumia ları önerebilirim sana lumia iyidir bir düşün
0 oy
Zarif birşey istiyorsan s4 mini diyosan Zarife gerek yok zenfone 5
5, Şubat, 2015 xxdemrexxd (10,130 puan) tarafından cevaplandı
zenfone 5 ile s3 mini arasında kaldım?
Zarif olsunnistiyosan s3 miniyi al
0 oy
Sen en iyisi asus zenfone 5 al ona kolaymod var kolay kullanır
5, Şubat, 2015 delurdunuzmu (123 puan) tarafından cevaplandı
samsung da da var kolay mod? zenfone 5 ile s3 mini arasında kaldım?
Zenfone 5 şarjı felaket diyorlar agam
0 oy
Bence galaxylerin mini serisine bak istersen istekleri karşılar hem
5, Şubat, 2015 cgty (9,370 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
5 cevap
14, Haziran, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Karub (111 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap
6, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde emre06 (19 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap
1, Şubat, 2016 Cep Telefonu kategorisinde eknbktaser (540 puan) tarafından soruldu
+2 oy
12 cevap
9, Ekim, 2014 Cep Telefonu kategorisinde xLThor (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap
3, Eylül, 2015 Cep Telefonu kategorisinde eren4815263 (500 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 300 puan
  2. ay01zen - 140 puan
  3. xmania - 100 puan
  4. Astropay - 140 puan
  5. serkanes - 340 puan
Soru sor cevap bul

40,413 soru

115,024 cevap

49,991 yorum

55,476 kullanıcı

Günün Haberleri
...