settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Sony Xperia z3 compact telefonumun arka camı çatladı su geçirirmi?

0 oy
Arkadaşlar Sony Xperia z3 compact telefonumun arka camı boydan boya enlemesine çatladı. Çatlak çok ince. Ama aklıma direk su geçirip geçirmeyeceği geldi. Böyle bi tecrübe yaşayan var mı ?
15, Ocak, 2015 Sony kategorisinde csknuysl (1,830 puan) tarafından soruldu

10 Cevaplar

0 oy
bence geçirmez ama dikkatli olmanı tavsiye ederim
15, Ocak, 2015 as41a (73 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bu demek oluyo ki telefonu suya sokma  =)  şaka gibi ya alalı daha 1 ay oldu. Bi yere de düşürmedim. Bi baktım incecik çatlak
15, Ocak, 2015 csknuysl (1,830 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
hocam acil garantiye yolla bekleme boşver su geçirmezliği falan filan yolla bence hemen
15, Ocak, 2015 Freeman (1,355 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
çatlak garantiye dahil mi acaba?
15, Ocak, 2015 csknuysl (1,830 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Ne Derecede Bir Çatlak Olduğuna Bağlı Olduğunu Düşünüyorum. Eğer Saç Teli Gibi Bir   
Çizikse Su Geçirmez. Ama Ciddi Şekilde Bir Çukur Var ise Su Geçirmezlik Özelliğini Yitirmiş Olabilir.
15, Ocak, 2015 Bugrahansaka (245 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bide garantiden sonra ekran değişirse telefonu aşırı sıcak veya soğuk yerlere bir anda koyma çünkü buda neden olmuş olabilir çatlamaya
15, Ocak, 2015 Freeman (1,355 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Umarım garanti kapsamına girer. Çatlak kırık gibi sorunlar garanti kapsamı dışında diye biliyorum umarım yanılırım
15, Ocak, 2015 csknuysl (1,830 puan) tarafından cevaplandı
kendiliğinden olduğunu tekrar tekrar belirtirsin garantiye yollarken. Tabi şartları bilmiyorum ama garantinin yapması lazım onu
0 oy
Dene bakiyim geçiriyor mu.d

Götürsene servise be adam.
15, Ocak, 2015 burockfe (39,080 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Abime aynısı oldu ama onunki Z3'tü servis yaptı bedavaya.
15, Ocak, 2015 Fırat69 (21,670 puan) tarafından cevaplandı
O zaman bunada yaparlar muhtemelen
Biz ilk olduğunda ama nasıl olduğunu anlamadık telefonu cebinden bir çıkardı tel pert.Sonra hemen aradık bize getirmeniz gerek dediler ona göre paraylamı yoksa bedavayamı yapıcaz diye.Sonra götürdük verdik telefonu fiyat vermediler yarın gelin alın dediler gittik para almadılar.Abiminki çok aşırı derin değildi değim gibi cebinde olmuş.Tabi babamlar kızmasın diye yalan söylediyse ayrı.
0 oy
Arkadaşlar ben telefonu aldım bir hafta kullandım ve ardından bi gün kendi kendine arka camı çatladı telefonu geri götürdüm vatan computer a 15günlük bekleyişin ardında 0 kutu telefon verildi. Bu davranışından dolayı sony yi tebrik etme gereği duydum
7, Şubat, 2015 melihcaneker1 (260 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
2 cevap
19, Şubat, 2015 Sony kategorisinde csknuysl (1,830 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
4, Mayıs, 2015 Sony kategorisinde csknuysl (1,830 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
3, Ağustos, 2016 Sony kategorisinde Sonyxperiam4aqua (220 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
17, Ağustos, 2015 Sony kategorisinde greyfurt (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. glacher - 300 puan
  2. Egaks - 190 puan
  3. Noahschnapp - 100 puan
  4. Kuzeybey - 180 puan
  5. KadirNacak - 100 puan
  6. escape-e - 140 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,055 cevap

50,008 yorum

56,089 kullanıcı

Günün Haberleri
...