settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Casper Laptop Alınır mı?

+1 oy
Casper laptop almayı düşünüyorum kimi kötülüyor kimi ise iyi olduğunu söylüyor sizce casper laptop alınmalı mı?
Oyun için alacağım bütçem 1700 bende casper almaya karar verdim özellikleri ise şunlar:
İ5 4210M
8 GB Ram
Nvidia GT840M
13, Ocak, 2015 Laptop kategorisinde Destiny97 (990 puan) tarafından soruldu

16 Cevaplar

0 oy
özellikleri iyi alınabilir bende kullandım sağlam bişey fakat yedek ısıtıcı gerekebilir benimkinin fanı bozuldu ve sıcaklıktan ekran kartı yandı :)
14, Ocak, 2015 Ahmet55 (30,850 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Bence o fiyata Asus laptop alabilirsin. Asus'ların sevdiğim özelliği ise kolay ısınmıyor. Oyunlarıda çok rahat oynarsın. O yüzden Asus laptop'lara bakmanı öneririm.
15, Ocak, 2015 mehmetali61 (38,440 puan) tarafından cevaplandı
+2 oy
Dostum Casper markalı bilgisayarları ülkemizde çok karaladılar. Aslında şöyle bir gerçek var ki bu cihazlarda her cihazda olduğu gibi Kinston Ram , İntel işlemci ,Nvidia ekran kartı kullanıyor. Yani Casper bilgisayarları almaktan bir problem çıkmaz. Fakat yine şöyle bir gerçek daha var olay problem çıktığında başlıyor. Casper'ın teknik servisinden Toshiba vs. gibi destek alamıyorsun. Casper teknik servisinde çalışan bir arkadaşım vardı ve bilgisayarlara doğru düzgün bakmadıklarını bile söylemişti. Karar senin tavsiye bizim.

Teşekkürler.
15, Ocak, 2015 NewwarrioR (435 puan) tarafından cevaplandı
dostum casper aynı marka parçaları kullanıyor doğru fakat soğutucu sistemleri çok zayıf bildiğin soba :D
0 oy
Bence  casper kullanıcısıydım kötü bir cihaz . o fiyata asus cihaz alabilrisin ...
15, Ocak, 2015 turgut (361 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
bence alınmayacak 2 tane laptop markası var biri casper  diğeri hp casper son zamanlarda kendini bayaa bi bozdu tekknik servisi sıkıntılı seri üretiminde sıkıntı var casper sanki tüplü monitör varken casperdı bana öyle geliyo hp desen genelde(benim gördüklerimde) öyle böyle ısınmıyor bildiğin kalorifer bağla kalörifer  hattına bütün bina ihya olsun  :D şaka bi yana hani laptopda ısınma  problemi hep vardır  soğutucu kullanmadığın sürece tüm laptoplar ısınabilir  ama kapanmadığı sürece bi prblem yok(laptoplarda kendini korumak için kapanma programları ekliyo üreticiler en azından benim gördüklerimde hep öyle ) ama hp hem ısınıyor (çok ısınıyor) hemde kapanıp adamı deli ediyo .asus soğutma konusunda harbiden bayaa yol kat etmiş bi şirket bence, ve soğuk işlemci = daha iyi performans +daha uzun ömür demek ... kolay gelsin
15, Ocak, 2015 Mehmet Baloğlu (439 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Alınır canım. Neden alınmasın. Ülkede casper a nedense çöp muamelesi yapıyorlar. Kimse Casper ın sadece bir marka olduğunu bilmiyor herhalde. İşlemci intelin grafik yongası nvidianın falan filan. Sonuçta casper ın yaptığı donanımları toplayıp kendi ürettiği kasaya koyup markasını basmak.

Soruna gelirsek alınır. Memnun da bırakır. Benim kuzenim 5 yıl önce aldı. Şikayet ettiğinide görmedim.
15, Ocak, 2015 burockfe (39,080 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Özelllikleri istedğin kadar güzel olsun bilgisayarından tut telefonuna kadar dandik casper
15, Ocak, 2015 Fırat69 (21,670 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Arkadaşlar tavsiyeleriniz ve görüşleriniz için teşekkürler asus laptop bakacağım
16, Ocak, 2015 Destiny97 (990 puan) tarafından cevaplandı
0 oy

Benim bi Casper vardi, Yıldırım düştü laptop'a, şarz yerinden kıvılcım çıktı yandı, patlamadığına şükrediyorum  laugh

17, Ocak, 2015 SinanC (99 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap
16, Şubat, 2015 Laptop kategorisinde berhat_kutay (3,270 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap
12, Kasım, 2014 Laptop kategorisinde Furkan Budak (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap
17, Ocak, 2015 Laptop kategorisinde OktayOrcunYuceer (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
7, Nisan, 2015 Masaüstü Bilgisayar kategorisinde Mehmet Altuğ Karataş (3,550 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
18, Ocak, 2015 Laptop kategorisinde Itwo (411 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

    Soru sor cevap bul

    40,392 soru

    115,076 cevap

    50,012 yorum

    56,371 kullanıcı

    Günün Haberleri
    ...