settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

1000 - 1500 Arası En İyi Kameraya Sahip Telefon Hangisidir?

0 oy
beyler selamun aleyküm cümleten.

ben 1000-1500 arası kamerası iyi olan bi telefon alaccağım önerileriniz neler ?

şu an aklımda lumia 1020 var nasıl bi telefondur aramızda kullanan varsa tavsiye edermi?

Birde Discovery elite nasıl dır kamerası nasıldır ?
19, Aralık, 2014 Cep Telefonu kategorisinde alparslanuguz (27 puan) tarafından soruldu

18 Cevaplar

+1 oy
 
En İyi Cevap
Eğer kıstasın sadece kameraysa Lumia 1020 kral. Hatta imparator.
19, Aralık, 2014 burockfe (39,080 puan) tarafından cevaplandı
19, Aralık, 2014 alparslanuguz tarafından seçilmiş
0 oy
Nokia Lumia 1020 Bence o fiyat aralığında en iyi bu
19, Aralık, 2014 atom07 (43 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
sony xperia z3 compact. sadece kamera değil her yönüyle iyi bir akıllı telefon
19, Aralık, 2014 coskunssc (9 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
dicovery elite tavsiye ederim Ios istiyosanda ıphone 5c fiyatları düştü bakmanı tavsiye ederim
19, Aralık, 2014 ahmetmelihh (7 puan) tarafından cevaplandı
+2 oy
Kardeşim kamera diyorsan eliteyi gözden çıkar alacaksan z2 ve g3 32 gb

öneririm kliksa.com 1400 - 1500 arasında.
19, Aralık, 2014 feratbozkurt (31 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy

sony xperia z3 compact Kesinlikle Tavsiyemdir Sağlam + kamera kalitesi vs.vs.vs 

 

19, Aralık, 2014 erkan541 (9,230 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Lumia 1020 kullanıyorum, kamera kalitesi konusunda diğer telefonlar yanına yaklaşamaz. Gerçekten çok iyi. Photoshop vs. düzenleme yapmayı da seviyorsan hiç düşünme Lumia 1020 al derim sana.
19, Aralık, 2014 Samilgok (33 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Nokia Lumia 1020. Windows Phone kötü değil. Hatta çok iyi bir kullanışı var. Telefon 41 MP ile bir kameradan daha iyi çekiyor. Yok ben Windows Phone istemiyorum diyorsan Samsung Galaxy K Zoom var . İyi telefon oda ama 1020 kadar iyi değil. 1020 41MP K Zoom 20.7MP kameraya sahip. 100 TL  21 MP fark feda olsun.
19, Aralık, 2014 TTKilic (89 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.şimdi çoğumuz telefonun en üst seviyesini almak istiyoruz milyarlarca para veriyoruz ama verdiğimiz para kadar iş yapmıyoruz.yaptıklarımız ise sosyal ağlarda dolaşmak,whatsapp konuşması gibi normal bi telefonun yapacağı işler.türk mantığı her zaman her şeyin en üstünde olanını isteriz kimse ihtiyacı olan telefonu almaz.benim işimi görecek olan özelliği kamerası arkadaşlar,ekstrem uygulamalarla işim olmaz face-twitter-inci sözlük felan ve bunlarada baktım var yani lumia alsam işimi görürmü veya benim bilmeyip sizin bildiğiniz güzel bi telefon varmı başka ?
19, Aralık, 2014 alparslanuguz (27 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Kardeşim Elite ve İxperia Z2 alabilirsin.
19, Aralık, 2014 Fırat69 (21,670 puan) tarafından cevaplandı
neden elite peki ?
Elite perfromans olarakta çok iyi bir telefon
Konu başlığındada belirttiğim gibi benim için ana unsur kamera
Elite'nin kamerası gerçekten çok kaliteli ama Xperia 2 al derim sonuçta suya falanda giriyor
Ixperia degil kardes Xperia
Yanlis yazmisin flash tv falan derken kafa kalmadi

İlgili sorular

0 oy
11 cevap
19, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde MustafaK (129 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
27, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde emre-atasoy (41 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap
17, Ocak, 2015 Cep Telefonu kategorisinde RsRasim (460 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap
29, Temmuz, 2015 Cep Telefonu kategorisinde tyilmaz59 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
23, Mayıs, 2015 Cep Telefonu kategorisinde darkkral (1,960 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

    Soru sor cevap bul

    40,392 soru

    115,076 cevap

    50,012 yorum

    56,370 kullanıcı

    Günün Haberleri
    ...