settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Sony Xperia Z2 mi LG G3 mü HTC One M8 mi Veya Samsung Galaxy S5 mi Tercih Etmeliyim?

+7 oy
Şuan piyasada olan markaların amiral gemileri ( xperia z3 ü saymazsak ) peki bunların en iyisi hangisi en komple olan telefon hangisi ? Tasarım performans her anlamda bir adım önde diyebileceğimiz telefon hangisi ?
6, Eylül, 2014 Cep Telefonu kategorisinde adonfat29 (63 puan) tarafından soruldu

40 Cevaplar

+17 oy
 
En İyi Cevap
Söylediğin modeller arasında en sorunsuz olanı bana kalırsa HTC One M8.

Xperia Z2 yi zaten ilk olarak ele, daha çıkalı 6 ay olmadan piyasaya Z3'ün sürülmesi zaten Xperia Z2'nin hatalı bir telefon olduğunu kanıtlıyor.

LG G3 tasarım ve özellik olarak süper bir telefon olmasına rağmen 3000 mAh'lik bataryası 2K'lık ekranı fazla besleyemiyor ve şarj sorunu yaşayabiliyorsun haklı olarak. (ancak LG G3 e 4000 mAh bir batarya alırım dersen süper bir cihaz elde edersin bataryası değişebiliyor)

Galaxy S5'i tavsiye etmem nedense S3'ten sonra Samsung'un S serilerinde ciddi bir düşüş var.

Bana kalırsa aralarında sorun teşkil etmeyen tek cihaz HTC One M8.
9, Eylül, 2014 TAA (117 puan) tarafından cevaplandı
17, Eylül, 2014 TAA tarafından seçilmiş
tam anlamıyla katılıyorum HTC kaliteli bir marka gerçekten ve tasarım konusunda şahane.
Hayır ben katılmıyorum çünkü z3 su dayanıklığını daha artırmak amacıyla yapışmış bir telefondur z2 hatalı falan değil bence
Lg g3 kullanıcısı olarak g3 gerçekten çok mükemmel ve kullanıcı dostu bir telefon olmuş diyebilirim. pil konusunda 3000 lik pil eğer deli dumrul oyun oynayan birisi değilseniz zaten her türlü yetiyor illede oyun oynarım diyorsanız zaten pilide değiştirilebiliyor .
Şunu söylemek isterim HTC One M8 ile Xperia Z2'nin arasında 500 tl gibi bir fark var ve benim düşüncem M8 biraz daha iyi bir telefon ama Z2'nin de ondan geri kalan bir yanı yok, yani telefonla ekstrem şeyler yapmayacaksanız boşuna 500 tl daha fazla vermeye gerek yok zaten z3 çıktı yakında z2'nin fiyatı da ufaktan düşer, z2 alın keyfinize bakın
taa note 4 mü m8 mi :D
abi iyi güzelde sony xperia z serisinde zaten 6 ayda bir çıkarıyordu z2 den sonra z3 gelmesi z2 de hata olduğunu göstermez o zaman z serisi komple hatalı.
Oyun performansı olarak neyi tercih edersiniz ?
Adamlar zaten 6 ayda bir telefon çıkarıyor z2 den 6 ay  sonra Z3 çıkması hatalı oldugunu göstermez ki z2 dediğin telefon ömürlük telefon!
+9 oy
Lg G3 Galaxy S5 ile kafa kafaya gitsede Lg son yılların en iyi amiral telefonunu yaptı . Lg G3 ile bu yarışı kazanır bana göre
6, Eylül, 2014 telefonarıyanadam (13 puan) tarafından cevaplandı
+2 oy
hesini  sıralmışsın ama g3 şuan
6, Eylül, 2014 srknblr (193 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
LG G3 burun farkıyla öndedir.
8, Eylül, 2014 juanees (33 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
G3 oldukça hoş ve farklı özellikleri var fakat ben sağlamlığından biraz şüpheliyim. Drop testlere ne kadar güveniyorsunuz bilmiyorum ama ben izlediğim testlerde LG G3 pek başarılı bulmadım. Onun yerine Sony Xperia Z2 derim şahsen.
8, Eylül, 2014 alcatraz16 (117 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Kardesim bn suan g3 kullaniyorum oncesinde s5 te kullandim z2 de elime gecti ama m8 i daha detayli kullanmadim. M8 i bi krnara koyarsak s5 i fazla doldurdugumda kasmalar oldu ama g3 te ona nazaran kasma felan yoktu ha g3 un 32gb lik modelini kastediyorum. Bana sorarsan ben bu 3 u arasindan g3 u tavsiye ederim. Eğer g3 alirsanda düşünmeden 32lik modelini al ram 1gb olsada teli doldurunca cok farkediyo.
8, Eylül, 2014 frkncyln45 (49 puan) tarafından cevaplandı
+3 oy
İste tam bu noktada kullanıcının istekleri devreye giriyor. Simdi soyle bir ayrim yapalım. Suya dayanıklı bir telefon istiyor musun?
Cevabın evet ise Z3 ve S5 arasindan tercih etmen gerek.
Yok cevabın hayır ise direk S5'le Z3'ü ele zaten.

Bu yılın telefonları bana göre Lg g3 ve Htc One M8'dir.
Simdi ikisi arasindan tercih yapmamiz gerektiginde ikisi de piyasanın en iyileri oldugu icin tasarim uzerinden gidelim. Aslinda cok basit Metal kasa istiyorsan Htc M8 yoksa hertürlü G3.

İlk basa donelim. Z3 mü S5 mi. Bu iki telefonu kiyaslamam gerekirse gerek arayüzü olsun gerekse suya dayanıklılık konusu olsun tartismasiz z3'tür. Kişisel olarak Samsung'un Touchwiz'inden pek haz etmiyorum.

En nihayetinde kisisek tercihtir ama bana kalırsa Lg G3.
8, Eylül, 2014 Mkaltundis (49 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Tasarım , performans olarak en iyileri G3 ve Z2. M8' e o kadar para vermek çok saçma. Bence G3 tercih etmelisiniz sonuçta Z3 çıktı ve Z2 artık bir tık geriye düştü fakat G3 hala amiral gemisi konumunda.
16, Eylül, 2014 Eienns (417 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
htc ve z2 de s801-AB var s5 ve g3 de s801-AB var fakat g3 ü öne çıkaran özelliklerde var mesela 2k ekran bence bu senenin galibi g3 ve en yakın zamanda bende de bir tane olacak :D
16, Eylül, 2014 Umut Yılmaz (87 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy

Bana kalırsa dayanıklılık daha önemli bu yüzden plastik g3ü ve samsungu elerim m8 ile z2 kalır.

Z2'nin suya dayanıklı olması güzel birşey (bazıları geçirmez diyor fakat su geçirmez değil suya dayanıklı)

m8'in de tasarımı hoşuma gidiyor ben olsam z2 seçerim kamerasıda iyi.

16, Eylül, 2014 esbatuhanes (13 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
11 cevap
1, Şubat, 2015 Android kategorisinde berkmoon (650 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
0 oy
5 cevap
1, Mayıs, 2015 Cep Telefonu kategorisinde towsnter33 (16,120 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap
0 oy
2 cevap
7, Haziran, 2015 Cep Telefonu kategorisinde en2001 (39 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. ertanplencelik - 140 puan
  2. bilginpro - 180 puan
  3. ÇağanK - 140 puan
  4. kullanicix - 140 puan
  5. SamsungS4 - 100 puan
  6. kops - 220 puan
Soru sor cevap bul

40,413 soru

115,036 cevap

49,994 yorum

55,588 kullanıcı

Günün Haberleri
...