settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

i phone cidden hiç kasma yapmıyor mu?

+1 oy
Ben telefon alıcam ama daha Android mi iOS mu alsam bilemedim. 1800 TL'den fazla para da vermek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Teşekkürler.
5, Aralık, 2014 Cep Telefonu kategorisinde metce (27 puan) tarafından soruldu

19 Cevaplar

0 oy
5s al hiç kasma yok ve benim 3 kere düştü ona ragmen  0 kasma antutuda 41k alıyo düşünmeden 5s al 6 fıs
5, Aralık, 2014 Batur3535 (39 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bir iphone kullanıcısı olarak iphone'nın stabilliği sıkabilir, bu yüzden android öneririm, androidde daha rahat olursun FAKAT, İphone'unun hakkınını yememek lazım kasma, donma, gibi sıkıntılarla ben hiç karşılaşmadım, kamerası felan cidden iyi tüm serilerin, 5s Öneririm.
5, Aralık, 2014 schltman123 (55 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İki işletim sistemi de iyidir ama ios ta kasma yok denecek kadar azdır
5, Aralık, 2014 ahmetfurkan61 (43,080 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
tavsiyem z3 compact merak etme buda kasma yapmaz
5, Aralık, 2014 byAndroid (7 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Hangi ipphene'u alcağına bağlı. Örneğin ben İpad air kullnanıyorum ve İOS 8 den sonra animasyonlarda takılma var. Ana arkadaşım İPhone 5C kullanıyor ve İpad Air yaklaşık iki kat güçlü olmasına rağmen 5C takılmıyor. Ha, sen diyorsan benim bütçem geniş 5S ve 6 alabilirim. O zaman sen hiç eski İPhone'lara bakma. Ama bunlar biraz da şans işte...
6, Aralık, 2014 melihcanmutlucan (2,180 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İphone kasma yapar şöyle mesela 4s e gelen İOS7 güncellemesi  telefonun içine sıçmıştı
6, Aralık, 2014 Kdrcn54 (29 puan) tarafından cevaplandı
Kardeşim 4s İos 7 de kasma yok kendi kullanıcısıydım İos8 guncellemesi var benimki 16gb olduguna cok az bır kasma var ancak 8 gb olanlarda sorun olabılır.
0 oy
Ama yani iphone 5S alcak paran varsa Üst Düzey Android cihazlarda kasma yapmaz
6, Aralık, 2014 Kdrcn54 (29 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İos ta geri tuşu olmuyor bu yüzden elin geri tuşu arıyor biraz zorlanıyorsun o yüzden android al Önerim Sony xperia z2 3gb rami var ve snapdragon801 işlemcisi var kamerası zaten sony nin en önemsediği şeylerden birisi(delta garantililerini 1400-1500 tl ye bulursun) fakat iosunda hakkını yememek lazım iosta kullanımı bana zor geldi 4s kullandım ilk çıktığında
6, Aralık, 2014 ozgun42 (453 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Donma falan asla olmaz bu tip telefonların da daha değişik modellerinde ise bazı Iphone  veya 4S de birazcık kasma olduğu görüldü ama diğer telefonlarında asla ve asla görülmedi ve görülmeyeceğinden emin olabilirsin benden sana bir tavsiye emin olabilirsin.
6, Aralık, 2014 TAABaskan (83,870 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
lumia al o zaman kasma yok oyunda birkaç tane var işte fiyatıda iyi
6, Aralık, 2014 antepliyik (14,180 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
2 cevap
11, Ekim, 2015 Samsung kategorisinde kayahan-polat (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap
24, Eylül, 2015 Oyun kategorisinde snn181 (47 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
29, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Emrecan_kalo (15 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap
20, Kasım, 2014 Playstation kategorisinde BeyniYokFikriVar (103 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
3, Şubat, 2016 Masaüstü Bilgisayar kategorisinde Muhammetdmr (200 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. glacher - 300 puan
  2. Egaks - 190 puan
  3. Noahschnapp - 100 puan
  4. Kuzeybey - 180 puan
  5. KadirNacak - 100 puan
  6. escape-e - 140 puan
Soru sor cevap bul

40,394 soru

115,055 cevap

50,008 yorum

56,068 kullanıcı

Günün Haberleri
...