settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

AMD 8670m Ekran Kartı İyi midir?

0 oy
Hp i5 bilgisayar almayı düşünüyorum.
Bilgisayarı zaten oyun oynamak için alıyorum.
Sizce AMD 8670M ekran kartı yeterli olur mu?
14, Kasım, 2014 Laptop kategorisinde Furkan Budak (141 puan) tarafından soruldu

11 Cevaplar

+1 oy
 
En İyi Cevap
Aynı ekran kartından bendede var. Bu ekran kartı ile şimdiye kadar çıkmış oyunları oynuyorum fakat maximum kalitede oynayamıyorum. Buna dayanarak İlerleyen dönemlerde yeni çıkan oyunlar için yetersiz kalabilir.Eğer performansı çok iyi olsun diyorsan bence alma. Fakat normal derecede,orta segment oyunlar oynuyorsan alabilirsin.
15, Kasım, 2014 feste94 (313 puan) tarafından cevaplandı
15, Kasım, 2014 Furkan Budak tarafından seçilmiş
0 oy
Normal bi ekran kartı iyi performans verebilir ama ekran kartının bit i ve geçiş hızı önemli ayrıca buna 4 katı ram olmalı ve işlemcinin oyun oynamak için iyi olması gerekir
14, Kasım, 2014 abynk8770 (55 puan) tarafından cevaplandı
+3 oy
Kardeşim ekran kartından önce, şahsen kendi fikrimi söylüyorum. HP marka bilgisayar tercih etmemelisin. Özellikle de eğer laptopsa hiç önermem. Ben kendimde bi hata yapıp, bundan önceki laptopu HP marka almıştım. O yüzden yazıyorum, yinede sen bilirsin.
14, Kasım, 2014 memo1912 (34,150 puan) tarafından cevaplandı
Yanlış anlamayın ama birazda kullanıma bağlı. Ablamın hp compaq presario cq61 model bilgisayarı var bu 6.yılı sadece bataryası değişti. Evet biraz ısınma sorunu var ama oda 3-4.yıldan sonrab aşladı. Hp'nin bazı modelleri kötü olsada bazıları gerçekten iyi.
Yok estafurullah yanlış anlaşılacak bir şey yok kendi fikir ve görüşün saygı duyarım. Fakat siz yanlış anlamassanız eğer, laptopu ablanızın kullandığını söylemişsiniz, sanıyorum ki ablanız laptopda oyun oynamıyordu. Arkadaş laptopu oyun oynamak için alacağını söylüyor ve ben kendimde dahil olmak üzere çevremde, HP marka bilgisayar alıp pişman olan arkadaşlarımı biliyorum.
evet oyun oynayacağını okumamaıştım. Kusura bakmayın dikkatimden kaçmış.
0 oy
Şöyle anlatayım i5 olması veye i7 olması bişeyi değiştirmez. Ekran kartıda gb la ölçülmez biti ve hızı ile daha iyi bi sonuca varırsın. Benim şahsi fikrim o bilgisayarı hiç düşünme . işlemci konusunda da söylemek istediğim şey i7 4500u işlemcide var (benim bilgisayarımın işlemcisi) i4770k işlemcide var(kasa işlemcisi) yani burdan söylemek istediğim şey iki işlemci arasında gta sanandreas ve gta 5 arasındaki fark kadar. zaman farkı değil tabi bu. Çok uzattım kusura bakma :)
14, Kasım, 2014 Emrecann (55 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bir hp kullanıcısı olarak ekran kartım yüksek ama faydalanamıyorum bilgisayarın performansı iyi ama sıkıntı yok ama sürekli kullanamıyorsun hp alma derim üzerine az daha para koy git daha bilinen herkesin memnun olduğu bir şey al hp lerde iş yok ne yaparlarsa yapsın artık :) benim ekran kartım amd 7 serisinden  ama ısınmasından kullanılamıyor eğer dersen ki evimiz hep soğuk al bir dene güzel ısıtabilir :)
15, Kasım, 2014 aymit (69 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Ne açıdan iyimidir. oyun oynamak için ama hangi tür oyunlar. Bunları yazarsan dah iyi olur ama bütçeniz uygun ise biraz daha iyisine bak. Kart biraz eskidi.
15, Kasım, 2014 ali159 (107,300 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İlerisi için yeterli olmaz diye düşünüyorum .
16, Kasım, 2014 TeknoADAM (2,381 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İnternetten baktım ekran kartına NotebookCheck.net sitesinde 64 bit olduğu yazıyo ekran kartının. 64 bit ekran kartıyla oyunları düzgün şekilde oynayamazsın. En azından 128 bit olması gerekir. Victor Gaming PC var Google'da aratıp internet sitesine gir ordaki bilgisayar modellerine bak. Nvidia ekran kartlı modelleri  var. Fiyat olarak da diğer oyun bilgisayarlarına göre düşük. Kullananların yorumları genel olarak güzel. İşlemcisinin ne olucağını kaç gb ram istediğini SSD 2. Hard Disk olup olmıcağını falan seçebiliyosun. Bi araştır derim
17, Kasım, 2014 LordOfSummer (85 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
ıntel ıslemcılı pcye amd chıp setlı ekran kartı tavsıye etmem amd bır makınada amd ekran kartı ıle tam perfornmas alınır .
17, Kasım, 2014 Cinmenta (77 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Düşük ile orta arasında bir ekran kartı önermem.
18, Kasım, 2014 Furkan (28,690 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
7 cevap
28, Eylül, 2014 Laptop kategorisinde GoodGamer77 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
20, Temmuz, 2015 Masaüstü Bilgisayar kategorisinde birkan-kucuk (23 puan) tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap
21, Kasım, 2014 Masaüstü Bilgisayar kategorisinde mirolataa (51 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap
6, Aralık, 2014 Laptop kategorisinde SecretRap (4,490 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. sistem1000 - 15370 puan
  2. Messoylu - 230 puan
  3. Mert_treM - 140 puan
  4. ozkan3450 - 100 puan
  5. CxheroCx - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,394 soru

115,051 cevap

50,004 yorum

55,960 kullanıcı

Günün Haberleri
...