settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

xiaomi mi5 mi galaxy s6 mı

0 oy
arkadaşlar sıfır xiaomi mi5 mi 2. el samsung galaxy s6 mı almalıyım
21, Aralık, 2016 Cep Telefonu kategorisinde clawz26 (270 puan) tarafından soruldu

4 Cevaplar

+1 oy
Sar değerine dikkat ediyorsan xiomi alma...
Simdi bazı forumlarda da xiominin sar değeri yüksek değil alınır diyorlar ama şöyle demek istiyorum benim telefonumun sar değeri 0.3 bas ve vücut ayni 0.3 .. Benim telefonum radyasyon yayıyor mu ? Evet ..
Yayıyor benim telefonda her telefon gibi radyasyon yayıyorsa sağlık yönünden bu radyasyon zararliysa 0.3 un 5 veya 6 kati xiomi mi 5 nasıl zarar li olmasın bide konuya böyle bakın.. 5, 6 kat fazla radyasyon.. Tabi karar sizin yine ben sizin için söylemek istedim..
Xiomi önermiyorum .. Çok performanslı, fiyatı da super ama sar değeri yüksek...
S6 ya gelince (2.EL TELEFON olarak bi yakindan tanidiktan güvenilir birisinden almıyorsan 2. El alma..!) Sonradan bi sorun çıkar ,vs başına dert açılır felan.. 2. El s6 alana kadar o fiyatta s6 dan donanım olarak düşük olsun ama 0 olsun temiz olsun.. O fiyat bandında:
Sony xa, Lg g4, Zenfone 2, Huawei P9 Lite ,Sony Xa ultra , bu seçenekleri 0 olarak alabilirsin 2. El telefon yerine..
21, Aralık, 2016 Sami01 (15,630 puan) tarafından cevaplandı
Sakin ol okurken yoruldum
0 oy
İkinci el.sakat olabiliyor. o.yönden xiaomi daha iyi ama sami01 inde dedigi gibi sar degeri yüksek o yüzden başka modelleri tercih etmelisin
21, Aralık, 2016 13ATA13 (4,130 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Samsung kasıyor. Xiaomi kalitesiz.
Ben olsam samsung alırım.
21, Aralık, 2016 HacıSofuoğlu (90,610 puan) tarafından cevaplandı
Bana mıydı o laf kardeşim?
Sar değeri yüksek dedim kalitesiz demedim .
Bi kusurumuz olduysa affola. :)
Estağfurullah kardeşim.
Bu piyasada ne nalacağın belli değil g4 aldın 1.82 ghz olması gerekirken 1.44 ghz çıktı.
Adam xiaomi mi4c satıyor snapdragon 808 var mış halbisem snapdragon 200 var. Aynı şekilde xiaomi mi5 1.8 ghz olması gerekiren 1.6ghz. Xiaomi mi max 1.8 ghz olması gerekirken 1.4ghz.ondan sonra lenovo k5note 1.8 ghz diyor fakat cihaz 1.2 veya 1.4 ghz di önce baktım tam hatırlamıyorum.
Alınabilecek iphone var ne diyorsa o çıkıyor.
Telefonlar ile önceden daha içli dışlıydım teknolojiyi, webteknoyu, technopatı, (daha bazı sayfalar vardı unutmuşum) ha şeyde var shiftdeletenet i falan takip ederdim. Facebook heseplarımı kanalımı falan sildim bi burası var o da ca sıkıntısından.
Yani kısacası ne için yazdığımı ben de bilmiyorum da teknolojiden soyutlaşmak lazım ucuz bi telefon 700-800 liralık internete girsin arama yapsın yeter.
Haram işliyoruz. Çünki israf haram.
3310 da alo diyor.
Senin g4 varken lumia 520 düşüncen ne oluyor o zaman :):):) haram diyorsun ya :):):)
bi an trip mi atıyor bana kardeşim dedim belki tanımıyorum seni fazla başka burdaki arkadaşlarıda tanımıyorum sizde öyle keza ama burda da bi yakinim gibi sanki arkadaşım gibi görüyorum sizi herkezi yani.. Sen öyle yazınca bana mi trip atıyon dedim :):):) özür dileyeyim bi yanlışımız varsa,  barışalım dedim :):):)tabi lükse kaçma konusundan açtigin konu da sonuna kadar haklisin kardeşim..
Lumia 540 kardeşim :D
Bu mu yani kardeşim , o kadar dramatik, Komik, adrenalik, siyasetik, tipiik , bi uzun konuşmaya bu mu ? :):):):) neyse iyi günler.. :)
Sanada kardeşim. :))
0 oy
Xaiomi mi 5 al bence daha iyi olur sar değeri muhabbetine de çok kafayı takma 2 nin altında olduktan sonra sıkıntı yok s6 sana uzun bir kullanım yaşatmaz
21, Aralık, 2016 Furkaneno (51,490 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
8 cevap
21, Mart, 2016 Cep Telefonu kategorisinde aziz5445 (240 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
20, Mart, 2016 Cep Telefonu kategorisinde aziz5445 (240 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
19, Eylül, 2015 Cep Telefonu kategorisinde hlsslml (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
12, Ekim, 2016 Cep Telefonu kategorisinde muhrip03 (320 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
12, Ekim, 2016 Cep Telefonu kategorisinde muhrip03 (320 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

    Soru sor cevap bul

    40,392 soru

    115,074 cevap

    50,011 yorum

    56,323 kullanıcı

    Günün Haberleri
    ...