settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

1200 ile 1400 civarlarında bir telefon arıyorum samsung haric

+1 oy
Benim için oyun performansı iyi olması lazım kamerası o kadar önemli değil ama cokda kotu olmasın
18, Ocak, 2016 Cep Telefonu kategorisinde emre-azmaz (590 puan) tarafından soruldu

4 Cevaplar

0 oy
 
En İyi Cevap
Kriterlerine göre 2 seçenek var.

Ya meizu mx5

Ya da lg g3.

Bana kalırsa meizu mx5 al kardeşim..
21, Ocak, 2016 27h (5,770 puan) tarafından cevaplandı
2, Şubat, 2016 emre-azmaz tarafından seçilmiş
LG almayı düşündüm ama çok ısındığını duydum doğrumudur teşekkür eserim
LG nin çok ısındığı doğrudur ama meizu alabilirsen daha iyi olur senin için n11 sitesinde yada digitalmarketten bulabilirsin ama bence bunlara bulaşma iphone almaya bak (benden tavsiye)
Çok saol iPhone kaç almalıyım
1500 tlye iphone 5s alabilirsin ben kullanıyorum memnunum sadece şarjı pek iyi değil powerbank alır halledersin onuda :)
Ama ben bunu 1,2 sene kullanılan sence biraz geri kalmazmı
Kesinlikle geri kalmaz ben 2 hafta önce aldım. Lan dedim androidin *** :D ios kadar güzel bir işletim sistemi yok ya vallahi. 4s bile hala güncellemesini alıyor kasma donma olmuyor. 5s zaten 1 gb rami var iPhone 6dan çok fark yok aralarında sadece ekran boyutu var. 5s'in devri 2018'e kadar devam edecek bundan emin ol. Ben aşırı derece memnunum yani.
Çok saol sence 5s mi 5c mi fiyat performansa açısından :D
5s tabiki :D 5c nin devri çoktan bitti :)
0 oy
asus zenfone 6 ya ne dersin burdan ozelliklere bakabilirsin   http://www.teknosa.com/urunler/125071319/asus-zenfone-6-siyah-akilli-telefon#product-features
20, Ocak, 2016 deathtr0 (12,490 puan) tarafından cevaplandı
Asus istemiyorum yinede teşekkürler
0 oy
1200-1400 tl arası önerebileceğim meizu mx5 mükemmel bi telefon donanımı iyi parmak izi sensörüde var

lenovo vibe p1 var mx5 in yanında sönük kalıyor 1400 varsa önermem

zenfone selfie var selfie tutkunuysan kesinlikle almalısın donanımı mx5 e yakın veya aynı kamerası hakkında herkes çok iyi diyor

zenfone 2 32 gb var 3-4 yıl götürebilecek donanıma sahip bi telefon mx5 den eksiği parmak izi sensörü ama donanımı daha iyi çok kalın ama intel işlemci kullandığı için windows bile kaldırıyor

bana sorarsan yine mx5 öneririm :)
20, Ocak, 2016 recep-toktas (1,360 puan) tarafından cevaplandı
Peki meizu güvenilecek bir markamı
ben kullanmıyorum ama internette kullanıcı klüpleri var birine katılıp okuyabilirsin şikayeti varmı
Çok saol başka onerin varmı
0 oy
Bütçeni 100 tl daha arttırıp 5s almanı öneririm. Şarj dışında seni üzmeyecektir. Kasma 0 ve kamerasıda gerçekten çok güzel.
21, Ocak, 2016 Hasret35 (27,220 puan) tarafından cevaplandı
Teşekkürler ama almayı düşünmüyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap
11, Nisan, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Ogi (73 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap
1, Şubat, 2016 Cep Telefonu kategorisinde sefag_03 (340 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
3, Şubat, 2016 Android kategorisinde Tunahan tarafından soruldu
+1 oy
26 cevap

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 300 puan
  2. sosyola - 180 puan
  3. glacher - 420 puan
  4. DontLetMeDown - 140 puan
  5. receperenrb - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,068 cevap

50,011 yorum

56,243 kullanıcı

Günün Haberleri
...