settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

İphone 5s 4.5G Destekliyormu Beyler (Acil)

+1 oy
Beyler iphone 5s 4.5G yi destekliyormu desteklemiyormu acil yorum atın bugün almaya gidicem para hazır ona göre seçimimi yapayım.
18, Ocak, 2016 Cep Telefonu kategorisinde 27h (5,770 puan) tarafından soruldu

4 Cevaplar

+1 oy
iphone 5 destekledigine gore 5s te destekler istersen burdan bakabilirsin http://www.webtekno.com/mobil/4g-telefonlar-h5788.html
19, Ocak, 2016 deathtr0 (12,490 puan) tarafından cevaplandı
Eyvallah kardeşim :)
+1 oy
Destekliyor, intenetini açtığın yerde ikinci veya üçüncü sırada 3G yazar ona tıklayıp LTE'ye çevirirsen aktif olur.
19, Ocak, 2016 emertulu06 (3,420 puan) tarafından cevaplandı
Eyvallah kardeşim. Zaten turkcell kullanıyorum 1 nisanda gelicek 4.5G sabırsızlıkla bekliyorum :)
Önemli değil kardeşim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
+1 oy
150 mbps olarak destekliyor ama 4.5 ülkemizde 300mbps üzerinde olacağı söyleniyor ama 3g bile düzgün değil yani 370mbps destekleyen bir yerde cihaz 150mbps olucaktır ve bu da internet hızınız belirliyor. Ama destekliyor kullanabilirsiniz. Daha hızlı olsun diyorsanızda 6 ve üzeri Samsungta note 5 ve s6 edge plus sonyde z5 lg v10 gibi cihazlara bakmak zorundasınız
19, Ocak, 2016 batu11 (4,330 puan) tarafından cevaplandı
Kardeşim pazar günü aldım telefonu kullanıyorum şuan :) Baya memnunum ama wifisinde ac desteği yok biraz kötü çekiyor ama olsun canavar gibi :) 4.5G yide yeteri kadar destekleyecektir umarım. Bu arada yorum için teşekkürler.
hayırlı olsun birde şöyle düşünün piyasanın genelinde 1500 daha ucuzada aldıysanız o fiyatlarda ac desteği olmuyor 300mbps koyulmuyor mantıklı seçim yaptınız benim gündemimde ama iphone 7 çıkınca 6 almayı düşünüyorum 5s tek sorun sarj onuda dengelerseniz sorun çıkmaz iyi günler
Ben pupa bilişimden 1500 tlye aldım ama wifi çekimi pek iyi değil şarj konusundada 9.2.1 e güncelledim şimdi şarjı tam 1 günü çıkarıyor memnunum baya ya :D 3 yıl kullansam bana yeter zaten para biriktirir 7 felan alırız ozamanlarda artık. Ki 3 sene sonra iphone 10 bile çıkabilir belli olmaz :D
0 oy
Kesinlikle Destekliyor............
25, Ocak, 2016 mRPr0TuNNeL (77 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
+1 oy
4 cevap
25, Ocak, 2016 Cep Telefonu kategorisinde EmreSevki (170 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
3, Eylül, 2015 Mobil Operatörler kategorisinde AŞIRI_KULLANICI (6,120 puan) tarafından soruldu
+1 oy
0 cevap
25, Ocak, 2016 Cep Telefonu kategorisinde ErayWT (770 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. SamsungTabletServisi - 220 puan
  2. mrt10 - 180 puan
  3. harunceyl - 380 puan
Soru sor cevap bul

40,416 soru

114,992 cevap

49,988 yorum

55,381 kullanıcı

Günün Haberleri
...