settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

hızlı şarj özelliği pile zarar verir mi ?

0 oy
sa beyler ben note 5 aldımda 50 dakikada şarj fulleniyor bazıları diyo şarja zarar verir bu felan fistan benim düşüncem kendi orj adaptörü oldugu için bunu düşünmüşlerdir eger zararlı ise bu hızlı sarj özelliğini kapamanın yolu varmı note 4 de ayarlardan kapaıyor ama note 5 de bulamadım
3, Aralık, 2015 Cep Telefonu kategorisinde best648 (27 puan) tarafından soruldu

7 Cevaplar

0 oy
Yok vermez kullanırken fazla bişi anlamasın ama ilerleyen zamanlarda daha az sarj tutuğunu anların yani birşey olmaz ama biraz yıpranır tabi 0,5 amper gibi aletle sarj etmek daha iyi (ama orjinal ki 0,5 amper sarj aleti kalmamıştır)
3, Aralık, 2015 Mehmet Akif Ersoy (75,510 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Kardeşim düz mantıkla bile sorunun cevabını alabilirsin. Hızlı şarj zararlı olsa firmalar neden bu özelliği eklesin ?
3, Aralık, 2015 Sagoist (1,810 puan) tarafından cevaplandı
0 oy

''Öncelikle telefona zarar vericek bi özelligi 2000tl nin üstünde (Fiyatını tam bilmiyorum yanlıssa özür dilerim) bir telefona koymazlar sunuda ekliyeyim  o  ayarladan kapama  özeliginide zaten verirler cihaza güncelleme ile yüksek ihtimal..!''

3, Aralık, 2015 Wasp (8,800 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Kendi kututan çıkan şarj aleti ile şarj edildiyse hızlı şarj zarar vermeç. Çünkü mühendisler bataryaya göre şarj adaptörü tasarlıyorlar onun için orjinal şarj aleti ile hızlı şarj hiç bir zarar vermez.
3, Aralık, 2015 mustafa-yildirim (4,890 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Soketler , cihaza göre yapıldıkları için bi sorun çıkarmaz . Tek dikkatin Orjinal , Çakma konusu olsun . Gerisi yalan .
5, Aralık, 2015 herolign (7,640 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Telefonun kendi şarj aletini kullanıyorsan hiçbir sorun olmaz.
6, Aralık, 2015 ahmetfurkan61 (43,080 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Kardeş firmalara o özelliği cihaza ekliyorsa ona görede bir önlem mutlaka almışlardır yüksek voltaja dayanıklı batarya kullanmışlardır yani dert etmene gerek yok eğer öyle bir sıkıntı olsa çoğu marka mahkemelerde sürünür ve şimdiye kadar hızlı şarjdan dolayı sıkıntı çıktığını duymadım kimseden keşke benimki de 50 dakikada şarj olsa haline şükret bende Xperia Z2 var 3 saatte %100 oluyor.
6, Aralık, 2015 tarkan0644 (86,470 puan) tarafından cevaplandı
Unutmadan söyleyeyim eğer sürekli batarya boşaltıp şarj edersen yani günde 3-5 defa arası bu bataryanın ömrünü ciddi oranda kısaltır ben çok nadir günde 2 defa şarj ederim. Özellikle bataryayı bozan olayda örnek veriyorum şarj full bitti tatktın doldurdun ardından yeniden full bitirdin yine taktın bu döngü gerçekten ciddi zararlar veriyor onun dışında şarjdayken telefonda yoğun işler yapmakta bataryayı bozar.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap
27, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde darksilwer (55 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap
21, Aralık, 2014 Tablet kategorisinde ihsancemalyanak (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap
2, Aralık, 2014 Cep Telefonu kategorisinde hbulgi06 (1,840 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap
1, Aralık, 2014 Cep Telefonu kategorisinde erkan541 (9,230 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 300 puan
  2. sosyola - 180 puan
  3. glacher - 420 puan
  4. DontLetMeDown - 140 puan
  5. receperenrb - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,068 cevap

50,011 yorum

56,243 kullanıcı

Günün Haberleri
...