settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

LG G4 32 GB mı ? Sony Xperia Z5 mi?

+2 oy
Arkadaşlar yeni telefon almak istiyorum da aklıma birkaç soru takıldı. Xperia Z5 ve G4 ün arasında fark var. G4ün tasarımı, ekran çözünürlüğü falan çok iyi bana göre. Ama sadece bu konularda Z5ten üstün.Sizce ses,dizi-film izleme kalitesi olarak ve kamerayı göz önüne alarak hangisini almalıyım? Tasarımı G4ün hoşuma gitti fakat çekirdek arasında falan da çok fark var napayım?
16, Kasım, 2015 Cep Telefonu kategorisinde eclipsenoclip (9 puan) tarafından soruldu

10 Cevaplar

0 oy
Xperia'dan şaşma derim kardeşim Sony kalitedir
16, Kasım, 2015 rayso45 (27,750 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
sony diyenlere hiç bakma z2,z3,z3+,z5 kullandım lanet ettim telefona gittim lg g4 aldım kafam rahat kesinlikle g4
17, Kasım, 2015 muharremizm (5,670 puan) tarafından cevaplandı
Ölümüne attın sende her yere yazdığın yorum ; "z3+ almaya gittim ellerinde kalmamıştı ondan dolayı g4 aldım" diyon buraya gelmiş bide z3+ ve z5 kullandım berbat diyon. Tamam elindeki telefonda güzel kötüleyen yok ama sende yok diye çamur atmana gerek yok..!!

Bu arada kardesim bence z5 almalısın tamam g4 de güzel telefon ama z5 in çok daha üstün özellikleri var en basiti batarya bu arada kiyas.la diye bir site var oradanda kendin bakabilirsin tüm farklara fakat bana kalırsa kesinlikle z5.
ölümüne atmadım bro oraya yazmayı unutmuşum ''vatan ve teknosa hariç'' biryerden sony alırsan ısınma sorunu başta olmak üzere birçok sorunla karşılacaksın diyecektim kendim telefon alım satım işi yapıyorum ordan biliyorumda konuşuyorum sony hayranıyım ama telefonu su geçirmez yapcaz diye hava alcak yer yok heryeri yapıştırmışlar
Ya kardeşim sende de ne para varmış. Bi git allah aşkına ya. Z2 Z3 Z3+ hatta Z5 bile kullanmışta beğenmemiş. Sen kime geliyon. Z5 çıkalı 2 ay falan zar zor oldu. Dükkanlara yeni yeni geliyor. Ne ara aldında kullandında köyülüyorsun. Tamam anladık LG fanısın. Ama bi Sony kullanıcısı olarak seninle hiç razı değilim. Anlamadım sizin evde sandıkla paramı var? Z5 fiyatı 2.500 z3+ dersen oda o civarda 2.300 21.100 takılıyor. Z3 Desen 1700 1900 arasında takılıyor. Z2 de 1400 1600 da takılıyor. Diyelimki Z2 aldın 1500 e sattın 1800 e Z3 aldın onuda sattın Z3+ aldın onuda sattın Z5 aldın. Nerden bakarsan 4.500 5000 tl para yapıyor.yalan söyleyip Sony e çamur atma. Tamam G4 seve bilirsin. Kullanıp zevk ala bilirsin kendi fikrin ama hiç bir firmaya çamur atamazsın. G4 güzel cihaz ucuzda. Ama sony 2.500 diye kötü değil. G4 de çıktığında 2000 civarı dolanıyordu. Evet fiyatı düşüktü çünki diğer telefonlar metal çerçeveye malikken G4 hala plastik kasa. O yüzden ucuz maliyyetli ve fiyatıda bu yüzden düşük diğerlerine göre. Hepsi zevk meselesi. Senin düşüncenede saygı duyuyorum ama Sony kullanmadan konuşmayın
Nie kardeş onlarda buz dolabı falanmı var. Soğutuyorlarmı? bırak allah aşkına
0 oy
Arkadasim iki telefon arasinda fiyat farki var.Amma benim tavsiyem iyi ekranli,harika kamerali donmayan telefon istiyorsan g4 al.Hem youtubede z5 in incelemesinde kamerasi hic övulmuyor kamera uzerinde biraz calismalari gerek .Parana yazik sonye bulasma iki oyun indirirsin donar.
20, Kasım, 2015 QEYSER (7 puan) tarafından cevaplandı
Aaaa sen ciddimisin????!!!! Dalgamısın kardeşim sen??? Bende Z ultra var telefonda real racing 3 Asphalt 8 Csr racing var telefonda o kadar şey çalışıyor arkada. 3 oyunda açıkken 10 dkdan bir oyunları değişiyordum. Banamısın demiyor. Giriyorum takır takır oynuyorum. Yeter artık Sonyi kıskanmayı bırakın. Adamlar kusursuzlar. Neyini beğenmiyorsunuz anlamıyorum ki
Kardeş her telefon oyunları açıyor ve oynatıyor.Telefonu daha iyi grafikli oyunlarla zorlaman gerekli.
Söyle daha iyi grafikli oyun. Mc4 mc5 mi?  Veya real boxing mi vs vs.???  Hangi oyunu Diyorsun? Real racing 3 den ağır oyunmu var? Güldürmeyin beni allah aşkına. İstediğin oyunu söyle indirip oynuycam. Bakalım kasacakmı kasmıycakmı. Hattâ inanmazsan video çeker atarım
Vainglory,NBA 2K16 ve Fifa 16.Bu oyunlardan haberin vardır herhalde.Hepsi yeni oyunlar ve grafikleri çok üst düzeyde.Heleki Vainglory mobilin LoL'ü,DOTA 2'si gibi.
Nba oynadım 0 kasma oldu. Fifa indirdim oynadım ilk seferde zorlandı sonra yağ gibi akıp gidiyor
Kardeşim ama bi LG G4 değil.Biraz eski bir telefon Z Ultra.Yeni çıkan iyi grafikli oyunlarda da sanırsam iyi performans gösteremeyecek.
680 mb lık oyun ne yapa bilirki 2.98 gb lık oyunun karşısında
Boyut önemli mi?
Tamam indiriyorum 15 dk oynuycam. Ama hiç sevmediğim türden oyun
Kardeşim kimse zorlamıyor.Ben de oynamak isterdim ama cihazım çook dandik ve oyunu kaldırmıyor.Zaten yüklesem bile kilitlenir cihaz öyle berbat bişey.
:D neki telefonun
Tabletim var bi b..a yaramıyor.
:DDD ne marka ki
Samsung Galaxy Tab 3 Lite. Rom atıcam da romu yok mk.
0 oy
Bence G4 al güzel bir telefon.Fiyat olarak daha ucuz ve donma-kasma yok.
22, Kasım, 2015 AliEren24 (15,920 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
bak kardeşim lg g4 oldukça stabil ve hızlı kamera olarakta note 5 ten daha iyi ve note 5 te toucwiz arayuzu 1 yıl sonra hayvan gibi kasmaya baslıyoryani uzun ömürlü deil güncelleme destegi olarakta lg samsungtan 1 adım önde ama ben olsam g4 alırım sen içine sineni al
22, Kasım, 2015 arda2002 (2,910 puan) tarafından cevaplandı
Kardesim anlamadim ki seni hem hayvan gibi kasiyor diyosun uzun omurlu diyil dyosun hemde hizli harika al diyosun
Krdş TouchWiz kasıyor demek istiyor adam.LG gayet stabil demeye çalışıyor.
Aynen ali erenin dedigi gibi
0 oy
Z5 der susarım.Sony androdin iphonesidir..
22, Kasım, 2015 ekrem495 (14,940 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
G4 kullanıyorum ekranın 2k olması şarjda büyük sorun yapıyor ve kasası çok narin en ufak bişeyde çiziliyor,eziliyor narin bir telefon yani. snapdragon 808 kullanmasına rağmen durduk yere aşırı derece ısınma yapabiliyor bazen..Tabi arada fiyat farkı var ona göre değerlendiir kardeşim. (2k,4k ekran çok gereksiz bence 1080p günümüz şartlarında gayet yeterli)
22, Kasım, 2015 Onurrbilgic (15 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bende g4 var g4 al derim neden dersen arkadasim xperia ve aqua serisi kullandi ve memnun degil g4 her seyi ile parasini hak ediyor drop test yaptim hicbir seyi yok sarj iyi gidiyor hic bir oyunda kasma yok kamerasi cok iyi
22, Kasım, 2015 mertOzcelik (5,160 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Xperia Z5 çıkan en son amiral gemisi. Ben M4 aqua kullanıyorum Hiçbir sorunum yok Depolama hariç.Ben Sony den kaçma derim
Hem Z5 te Parmak izi senzörü var.
22, Kasım, 2015 Ennur (7,300 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bence z5 almalisin memnun kalacagini dusunuyorum.
22, Kasım, 2015 AhmetClasher (5,180 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap
28, Kasım, 2015 Cep Telefonu kategorisinde yigido58 (250 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
23, Kasım, 2015 Cep Telefonu kategorisinde best648 (27 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
14, Eylül, 2015 Cep Telefonu kategorisinde kayrakaya (870 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
0 oy
5 cevap
19, Eylül, 2015 Cep Telefonu kategorisinde kayrakaya (870 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 300 puan
  2. sosyola - 180 puan
  3. glacher - 420 puan
  4. DontLetMeDown - 140 puan
  5. receperenrb - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,068 cevap

50,011 yorum

56,240 kullanıcı

Günün Haberleri
...