settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

LG G4 Marshmallow Güncellemesi Ne Zaman Geliyor ?

0 oy
Merhaba beyler lg g4'e ne zaman mashmallow güncellemesi gelecek kimisi kasım sonunda kimisi aralıkta diyor varmı kesin bir bilgisi olan ?
8, Kasım, 2015 Android kategorisinde muharremizm (5,670 puan) tarafından soruldu

4 Cevaplar

0 oy
yokmu bilen birisi ?????????????????????
12, Kasım, 2015 muharremizm (5,670 puan) tarafından cevaplandı
0 oy

Kardeşim Sony kasımda dağırmaya başlıyo LG 2016 gibi başlar dağıtmaya merak etme 

12, Kasım, 2015 Gurkn1907 (4,950 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bu ay sonu garanti nedenmi çünki zaten polonya ve korede dağıtılıyor şuan ama daha dünya geneline yayılmadı en geç bu ay sonj telefonda yani üzülme :D
13, Kasım, 2015 omer-boztepe (11 puan) tarafından cevaplandı
inşallah kardeşim lg g3 gibi olmaz umarım :D
0 oy
inşallah en kısa zamanda güncelleme olur
15, Kasım, 2015 Yarbay (960 puan) tarafından cevaplandı
sabırsızlıkla bekliyorum özellikle şu sd kart'ı birleştiriyoruz ya telefonun hafızası ile o muhteşem olacak
aynen sabırsızlıkla bekliyoruz :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
2, Kasım, 2015 Yazılım kategorisinde batuhan3091 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
4, Aralık, 2015 Samsung kategorisinde Sksjwjwj (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
6, Aralık, 2015 Android kategorisinde recep-toktas (1,360 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
21, Ocak, 2016 Samsung kategorisinde emre-burulday (7 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. bilgibaz - 180 puan
  2. ikinox - 180 puan
  3. tariksahin - 140 puan
  4. Onurdurgut - 140 puan
  5. clowneryisasin - 140 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,061 cevap

50,008 yorum

56,170 kullanıcı

Günün Haberleri
...