settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Sony xperia c4 mü m4 Aqua mı?

0 oy
Arkadaşlar sizce hangisini almalıyım???? M4 şık su altına girebiliyor ve sağlam ama8gb c4 ise selfi için çok iyi telefon 16 ve üstü genişletilebilir ama çok şık değil ve su altına giremiyor sizce hangisi ??????????
13, Ağustos, 2015 Sony kategorisinde Yldry (7,190 puan) tarafından soruldu

4 Cevaplar

0 oy
kardeş.sony xperia c4 al derim yada gemiyle türkiyeye ebaydan huawei p8 lite al derim.
15, Ağustos, 2015 yusuf-cagan-kose (36,000 puan) tarafından cevaplandı
Tamam kardeşim
0 oy

<a href="www.ydkblog.com">Buradan Ögren</a>

15, Ağustos, 2015 berk-ornek (151 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Telefonla suyun altinda falan foto çekilmeyi seviyosan m4 alabilirsinaa m4 8gb hafizasi var sana kalan 4 gb  sd card takarak genişletebilirsin ama bazi uygulamalar ve oyunlar sd carda atilmiyo o yüzden sıkınti c4 de hayatinda görmediğin sacma sorunlar olabiliyo ama yazilimsal güncelleme geldiğinde düzelir ben olsam c4 alirdim
16, Ağustos, 2015 Penthos (7,810 puan) tarafından cevaplandı
Kardeşim c4 mantıklı aynen çünkü Aqua 8gb ve c4 donanımı daha iyi ama c4 de ne Tür sorunlar var mesela büyük sorunlarmı?
0 oy
Bu 2 telefon arasından C4 almanı öneririm.
16, Ağustos, 2015 erdekli01 (6,660 puan) tarafından cevaplandı
Tamam sağol kardeşim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap
29, Haziran, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Fatihpkck54 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
15, Şubat, 2016 Cep Telefonu kategorisinde nur11 (470 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap
3, Şubat, 2016 Cep Telefonu kategorisinde chocuk11 (4,720 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap
15, Aralık, 2015 Sony kategorisinde Gözlüklüİnsan (600 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap
14, Eylül, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Farukk (9 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

    Soru sor cevap bul

    40,392 soru

    115,076 cevap

    50,012 yorum

    56,371 kullanıcı

    Günün Haberleri
    ...