settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Telefon Alacağım Yardımcı Olur musunuz?

0 oy
Merhaba arkadaşlar 800 ₺ bütcem var. Aklıma en çok yatan GM Android One sizce almalı mıyım fiyatına göre iyi bir telefon gibi duruyor.
28, Temmuz, 2015 Cep Telefonu kategorisinde taanin31noluaskeri (3,160 puan) tarafından soruldu

6 Cevaplar

0 oy
 
En İyi Cevap
General Mobile almanı tavsiye etmiyorum. Çok kronik sorunları olan bir firma. Lenovo P70 Lenovo S90, Turkcell T60, Vodafone Smart 6 alabilirsin onun yerine. Bu cihazları karşılaştırıp özellikleriyle sana en çok hitap edeni tercih edebilirsin.
28, Temmuz, 2015 Bloother (167 puan) tarafından cevaplandı
30, Temmuz, 2015 taanin31noluaskeri tarafından seçilmiş
0 oy
i phone 4s görmüştüm bu fiyata sıfır. eğer telefondan çok beklentin yoksa mantıklı bir tercih olabilir.
28, Temmuz, 2015 kutsayulu (14,300 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
kardesim butcene 100 lira daha ekliyip.asus zenfone 6 alabilirsin 6 inc bi ekrani var eger cok buyuk geldiyse 5. inc lik bir ekrani olan asus zenfone 5 750 lora ozellik olarak.zenfone 5 ile 6 arasinda fazla fark yok.sadece 6 cift simkartli bu telefonlari arastir bence webteknonun incelemeleri var zenfone 6 ile ilgili bunlari bi izle ve bence gm nin telefonlarindan uzak dur kullanan arkadaslarim var memnun olmadiklarini.soyluyorlar ben zenfone 6 yi kullaniyorum 5 aydir ve cok memnunum
28, Temmuz, 2015 atana (11 puan) tarafından cevaplandı
zenfone zaten en beğendiğim telefon zenfone 2 red alacaktım para yetmedi kardeş. :(
0 oy
Samsung A serileri var A3 falan 900 lira etrafında değişiyor diye biliyorum
28, Temmuz, 2015 OmerDuha (15 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
kardeş sana en iyi telefon lenovo vibe x2 güçlü işlemcisi ve kamerası ve tasarımı ve  ekranı güzzel ve sadece 800tl fiyatı.kardeş.
28, Temmuz, 2015 yusuf-cagan-kose (36,000 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
beyler herkese teşekkür ederim GM Android One 'yi aldım telefon kamera, performans, batarya konusunda çok iyi ama telefonun tek sıkıntısı mikrofon konuşurken kronik ses gitmeleri oluyor arkadaşın dediği gibi ve çoğu kişi sesin çok derinden geliyor diyo onun dışında fiyatına güzel bir telefon.
30, Temmuz, 2015 taanin31noluaskeri (3,160 puan) tarafından cevaplandı
Ben seni almaman için uyarmıştım. :) neyse hayırlı olsun.

İlgili sorular

+11 oy
17 cevap
1, Mart, 2015 Cep Telefonu kategorisinde 6977 (93 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
0 oy
11 cevap
8, Nisan, 2015 Cep Telefonu kategorisinde cnbrkutar10 (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
31, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Muhsincan (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap
21, Temmuz, 2015 Cep Telefonu kategorisinde burockylmz3 (37 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 300 puan
  2. sosyola - 180 puan
  3. glacher - 420 puan
  4. DontLetMeDown - 140 puan
  5. receperenrb - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,392 soru

115,068 cevap

50,011 yorum

56,240 kullanıcı

Günün Haberleri
...