settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Windows Phone İOS kadar Stabil mi?

0 oy
İOS'un stabil ve hızlı olmasın da ki en büyük etken kapalı bir işletim sistemi olması. Peki Windows Phone'da kapalı acaba windows phone da ios kadar stabil mi?
21, Temmuz, 2015 Windows Phone kategorisinde SinirliOyuncu (5,740 puan) tarafından soruldu

8 Cevaplar

0 oy
O kadar değil ama android kadar beter değil.
21, Temmuz, 2015 Muhammet (669 puan) tarafından cevaplandı
Nexus al gör Android'i.
Saf android in tasarımını sevmiyorum hem en hızlısı IOS
Launcher diye bir şey var. Ayrıca gidip Next Launcher indirip telefon kasılıyor falan deme bence. Çünkü üreticilerin Launcher'larından daha hızlı birçok Launcher var. Ama IOS'ta böyle bir şey yok. En fazla Andrios oluyor. O da zaten bir tane falan. Ayrıca hız konusunda dediğim gibi en azından Galaxy Nexus 5.0 yüklüyken (CyanogenMod ile olur herhâlde) iPhone 4s'in IOS 8 yüklü hâlinden az kasıyor. Yani Android alacaksan Nexus al, Android, WP falan gider.
İnsanlık daha önce bir şirket tarafından bu kadar tokatlanmış mıdır bilmem. Vasat bir kamera, orta üstü ekran kalitesi nin görülmemesinin sebebi stabilite mi yani ?
Nexus 5'in ekran kalitesi çoğu laptop'unkinden iyi. Ama diğerlerini bilmiyorum. En azından iPhone 6'nın ekranı kötü Nexus 5'ten. Zaten Nexus 6'ya girmiyorum S6, G3, G4 falan hariç hepsinden iyi bir ekrana sahip. :D
Quantum ve süper amoledden mi iyi
Hocam süper amoled de bu kadar abartmayın. Gerçek dışı renkler, parlak siyahlar ... Buna bakmayıp karşılaştırmaya girmeyin Microsoft'un ClearBlack tokatlar.
Nexus tan bahsetmişsiniz ben onu söyledim wp lafım yok
0 oy
Evet hatta hızlı menu arası geçişleri uygulama olsa büsürü kimae kalmaz buralarda :D
22, Temmuz, 2015 excalibexqq (1,540 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Hem ios kadar stabil hem android gibi açık kaynaklı.
22, Temmuz, 2015 SarapciKoala (1,520 puan) tarafından cevaplandı
Windows Phone açık kaynaklı? Ne?
Herhangi bir break işlemi yapmadan biraz didikleyerek birazda programların yardımıyla paralı uygulamaları yükleyebilirsin. Windows Phone açık kaynaklı ? Evet !
Açık kaynak dediğin işletim sisteminin çekirdeği ve kabuğu gibi kısımlarının tamamen açık olmasıdır. Ve bildiğime göre de Microsoft'un pek bir açık kaynaklı projesi yok. Ve Windows Phone'da kapalı kaynak. Senin dediğin market dışı uygulama yükleme. Yani bunlar tamamen ayrı şeyler.
İnternette bulabileceğin bir çok videoda wp telefonda android çalıştırma yapan XDA geliştiricileri var eğer kapalı bir çekirdek ise bunu nasıl yapabiliyorlar ? (ios u androidde çalıştırabilirler ama android i ios cihazda çalıştırabilen yok)
Çekirdek dediğim Kernel. Gidip Linux'un tam olarak ne olduğuna bakar mısın. Ve hiçbir donanım kapalı değildir. Sadece bir kaplaması vardır. Belki WP IOS kadar kapalı olmaya bilir ama Microsoft özel bir şey yapmadıkça asla tam açık kaynak kodlu olamaz. O konuda da Linux dağıtımlarına bakabilirsin. İkisi de Vikipedi'de var.
iPhone'ların geri ve menü (veya son uygulamalar) tuşu yok. Ve dersen ki sanal tuş, o da yapmaya çalşan kişilerin tembelliği. Ayrıca dediğim gibi çekirdek dediğim yazılımsal çekirdek DONANIMSAL OLAN DEĞİLL!
Son olarak da şu linki vereyim: https://tr.wikipedia.org/wiki/A%C3%A7%C4%B1k_kaynak
Beni bilgilendirdiğin için teşekkürler.
Eminim Windows 10 Mobile den sonra herkes biraz daha ısınır bu sisteme.
Önemli değil insanları bilgilendirmek benim için sorun değil. Özellikle açık kaynak hakkında çözemediğiniz bir şey olursa elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.
0 oy
Kardeş Windows Phone şuan herkese kapalı bir sistem gibi geliyor ama bekleyin wp 10 u Microsoft un geliştiriciler için yayınladığı araç sayesinde uygulamaları çok rahat modifiye edebilecekler. Bizim temennimiz bu sayede uygulamaların kurulumunu manuel rahata bir şekilde yapmak. Ama yeni sistem yüzünden uygulamaların stabilitesi düşer mi? Belli değil.
23, Temmuz, 2015 SarapciKoala (1,520 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
Her türlü ios daha da stabil olsada android kadarda yavaş değil windows p
23, Temmuz, 2015 ekrem495 (14,940 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Evet, gerçekten İos kadar stabil. İphone ile arasındaki fark fiyat ve mağaza farkıdır.
11, Ağustos, 2015 serhat_08 (2,950 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İos kadar stabildir.Tek farkı mağaza ve kişileştirme Android ona göre daha özgür yazılım.ios ve wp daha kapalı yazılımlardır.Anroidden kesinlikle stabil 1 gb ram le işini donmadan kasmadan ios a bakın oda max 1 gb ram dir modelleri anroid 1 gb ramden 300 mb alan bırakır ram miktarı artsa bile aynıdır.çünkü ram den gücünü alan bir işletim sistemidir.ne kadar ram olsun okadar ister.Kısacası Wp kullanıcısıyım.Yakında wp 10 la daha iyi olacaktır.
1, Eylül, 2015 halo (1,760 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
IOS varken deyip susarım. olamazz
1, Eylül, 2015 apple2015 (27 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

+1 oy
8 cevap
18, Şubat, 2015 Yazılım kategorisinde mharput (1,330 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
8, Kasım, 2015 Cep Telefonu kategorisinde samet-krmzcck (1,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
23, Kasım, 2015 Windows Phone kategorisinde yigit-aydin (7 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap
13, Mart, 2015 Windows Phone kategorisinde ali-goktug-ates (169 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap
28, Mart, 2015 Oyun kategorisinde sercau28 (15 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. bülentarce - 230 puan
  2. erennnx0 - 100 puan
  3. uyelik21 - 140 puan
  4. ozcanhaydaroglu - 140 puan
  5. PosClassuserr - 100 puan
Soru sor cevap bul

40,394 soru

115,038 cevap

49,997 yorum

55,697 kullanıcı

Günün Haberleri
...