settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

Samsung Galaxy S4 Olmayan Telefonuma Nasıl Samsung Galaxy S4 Touchwizini Kurabilirim?

+2 oy
Arkadaşlar BURAYI Dikkatlice Okuyun Benim Anlatmak İstediğimi siz anlamadınız Sorum S4 olmayan gayet iyi donanıma sahip olan telefona nasıl s4 touchwiz s4 touchwizden kastım şu hani s4ünüz var diyelim bu s4 bi tema kurduğunuzda karşınıza hangisi kullanılsın diyo ya ordaki touchwizi istiyorum bunu s4 olmayan telefonuma nasıl kurabilirim yani telefonumun içinde olan touchwizi silip bunu kurmak istiyorum nasıl yapabilirim not:dark evo p60 (reklam amaçlı demiyorum) 4.4 kitkat verilmiş fakat hiçbir kişiselleştirmesi olmamış sade android yüzü var bunu s4 yapmak istiyorum açıkçası temada kurmak istemiyorum suan başka bi tema varda telefonu hantallaştırıyor ram kullanımı çok oluyor oyunlarda kasma değilde mediatek işlemci hemen ısınıyo herkes biliyo bunu bilen varsa cevap yazarsa sevinirim.
24, Eylül, 2014 Android kategorisinde KURALS1Z (23 puan) tarafından soruldu

10 Cevaplar

0 oy
ustad root atman gerekebilir büyük ihtimalde atarak yapabilirsin ama telefonun garantiliyse garantideden cıkacaktir
24, Eylül, 2014 harwek (29,310 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Root ile ama tavsiye edilmez..değmez yani garantisi falan gidiyo
24, Eylül, 2014 pnr (407 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Sanırım bunu diyorsun

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.epic.launcher.tw

Ben samsung s4 kullaniyorum ve launcherini sevmiyorum ben s4 launcheri yerine bunu kullanıyorum ve sanada tavsiye ediyorum

https://play.google.com/store/apps/details?id=ginlemon.flowerfree
24, Eylül, 2014 bigboss (1,690 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy
GOOGLE DA TOUCHWİZ.APK YAZ VE İNDİR KUR
24, Eylül, 2014 Arda Tanik (1,241 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
ROM yada Root atmadan kullanılabilen temalar genellikle kötü olur. Launcherler falan ben pek sevmiyorum. Garantiden çıkma olayını göze alıyorsan telefonunun modeline uygun bir ROM atabilirsin.
24, Eylül, 2014 sbturhan (85 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
xda forumundan , Telefon Modeli + Galaxy S4 Rom diye arat. hemen çıkacaktır. Rom atarken Garantin Gidiyor dikkat et.
24, Eylül, 2014 Luffy (61 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Bro illade kullanmak istiyorum diyosan root at bi sakıcası yok bilerek yaparsan kullandığım her telefona attım garantilik bi sorun olursa unroot yaparsın.
29, Eylül, 2014 ozgurtatli (321 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
bence böyle bişi yapma çünkü garantisi gider ve  telefona bişi oldugunda da sap gibi kalırısın
9, Ekim, 2014 toprakbulut01 (53 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
internetten touchwiz s4 apk arat kur belki orjinal olamayabilir ama aynısı
29, Ekim, 2014 Arda Tanik (1,241 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Rootla gitsin, bi zarar olmaz.
29, Ekim, 2014 berker (11,020 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap
15, Eylül, 2014 Android kategorisinde KURALS1Z (23 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap
9, Ekim, 2014 Android kategorisinde inbir98 (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
4, Şubat, 2015 Cep Telefonu kategorisinde selahattin (800 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
6, Temmuz, 2015 Cep Telefonu kategorisinde semih-olgunoz (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
24, Kasım, 2016 Cep Telefonu kategorisinde Furkanugur (160 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

  1. pcdelisi - 180 puan
  2. HaSSaN19 - 180 puan
  3. memati08 - 140 puan
  4. YBX - 140 puan
  5. bilalyilmax - 140 puan
  6. volkandenizikiz - 140 puan
  7. meydanenes - 100 puan
  8. aleynasgtcc - 14910 puan
  9. burak798 - 100 puan
  10. kmlckr - 110 puan
Soru sor cevap bul

40,426 soru

114,729 cevap

49,926 yorum

53,860 kullanıcı

Günün Haberleri
...