settingsGiriş | Kayıtsettings
Menüyü Göster

yarın telefon alıyorum note 4 mü iphone 6 16 gb mı

0 oy
arkadaşlar daha önce de konu açmıştım. şimdi sony den vazgeçmiş durumdayım. bugün inceledim note4 ve iphone 6 arasında kaldım. note 4 2100 lira 12 taksit iphone 6 ya da 2400 lira 12 taksit sunuluyor şuanda. ikisi de benim için uygun ancak çok kararsız kaldım. hangisi alırsam alıyım taa nın incelediği buff jelatinden takıcam. benim telefondan beklediğim dayanıklı olsun çünkü çok fazla düşürüyorum. güzel selfie çeksin. oyun oynarken de kasmamasını istiyorum. şuanda kullandığım telefon s3 mini. 2.5 sene oldu hala da memnunum.

siz hangisini önerirsini acaba nedeniyle beraber yazarsanız sevinirim
25, Nisan, 2015 Cep Telefonu kategorisinde dnz1 (750 puan) tarafından soruldu

10 Cevaplar

+1 oy
ip6 al kesinlikle 1 ay içinde bnde almayı düşünüom samsung alıp pişman olma sana o kadar derim
25, Nisan, 2015 ArUs81 (3,870 puan) tarafından cevaplandı
+1 oy

Ben de bu hafta iPhone altı alacağım. Kesinlikle öneririm.

Apple'da bir sorun yaşadığın zaman Samsung'a göre daha iyi hizmet alabilirsin.

Apple'ın güncellemesi de daha hızlı geliyor. Bir de güncelleme desteği daha uzun sürüyor(Şu an iPhone 4S iOS 8 kullanıyor).

26, Nisan, 2015 birinsan (610 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
12 taksitle nereden alıcaksınız acaba?
26, Nisan, 2015 gulfstar13 (57 puan) tarafından cevaplandı
Bugün aldım peşin fiyatının üzerine  80 lira ekleyip 12 ye böldüler banka kredisi ile
Nerden aldınız peki?
0 oy
Kesinlikle Note 4 İphone Her Zaman Para İsrafı.
26, Nisan, 2015 bgho (7,460 puan) tarafından cevaplandı
Oyle yaptım:)
İyi Günlerde Kullanın.
Hayirli olsun gidip birsek bilmeden iphone al   diyenleri dinlememekle en iyisini yapmissin .
0 oy
note 4 almışsınız memnun musunuz bende yarın alıcam da cevap verirseniz sevinirim mesela kasma falan yaptı mı, fotoğraf kalitesi nasıl ön kamera falan vs. fikir verirseniz sevinirim :)
25, Mayıs, 2015 pubborn (9 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
nasıl kardes memnunmusun keske yada pişmanlık duydunmu bısıler yazarsanız bılzlerıde bılgılendırırsın
25, Mayıs, 2015 muratbey (390 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Galaxy Note 4 Samsung olduğu için alma bence IPhone 6 al.
25, Mayıs, 2015 SinirliOyuncu (5,740 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Biz bugün Xperia Z3 aldık. Bence Diğerlerine hiç mi hiç bulaşma. Direkt Z3 al müthiş şekilde hızlı. Ön kamerası ben hayatımda bu kadar güzel ön kamre görmedim. Diyeceklerim bu kadar ister al ister alma :D :)
25, Mayıs, 2015 kocak-omer (217 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
İphone 6 almanı öneririm. Samsunga bulaşma derim.
25, Mayıs, 2015 Er3nC (69 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Kardes note 4 kullanicisiyim . Aslinda bende ios cuyum ama apple zorla androidci yaptirdi bizi . Ekran buyuklugu olarak aralarinda ufak bi fark var . ekran kalitesi olarak note 4 ezer gecer 2k  olmasimi dersin super amoled olmasimi dersin o konuda her türlü note 4 daha iyi . Ppi olarakta zaten iphone 401 ppi ,note 4 515 ppi . Ram konusuna gelirsek android cihazlarda buyuk sorunlardan birisi herzaman ram in cogunun sistem tarafindan kullaniliyor olmasidir ki bu aslinda buyuk bi sorun fakat , iphone da 1 gb ram varken , note 4 te 3 gb ram var . Tamam isletim sistemi ram den bi bolumu aliyor olabilir fakat en fazla 1 gb tini alir ki oda zor ohalde bile note 4 un rami daha fazla kaliyo . Cunku iphone un rami zaten toplam 1 gb . Arttirilabilir hafiza konusu var burdada note 4 , 32 gb la geliyo cok rahat yetebilcek bi hafiza fakat samsung bazi kisilere yetmeyecegini dusundugu icin bunu sd kartla 128 gb a kadar arttirilabilir yapmis . Iphone da durum farkli telefonu alirken gb karari veriyosun ve kaliyo , ve gb arttikca fiyatta artiyo ve ufak bir sekildede artmiyo bu benim icin onemli degildi fakat herkesin durumu iyi degil . Kamera olarak iphone da 8 mp , note 4 te 16 mp kamera var . Mp onemlidir fakat lenste onemlidir bu konuda iphone neden hala israrla 8 mp uretiyo bilmiyorum . Lens olarakta bana sorarsan note 4 un cekimlerini daha cok begendim . Zaten almadan once kullanan arkadaslarimdan baktim telefonlara . Ön kamera olarak note 4 daha iyi bunu rahatlikla soyleyebilirim. Birde arka kamerada samsung nekadar hizli odaklarsa odaklasim bi iphone kadar hizli odaklayamiyo bu benim icin cok onemli degil yarim saniye icin cok buyuk seyler kaybetmem diye dusunuyorum . Bunun yaninda iki kameradada agir cekim var . iphone daki agir cekim note 4 tekinden daha iyi , fakat burda note 4 video ile ilginc birsey yapip 4k video ckilebilir bir kamerayla karsimiza geliyo bu kullanicak olanlar icin cok iyi bir ozellik . İşlemci konusuna gelirsek burda note 4 baya iphone u patates ediyo iphone da 2 cekirdekli 1.4 cgh islemci varken , note 4 de 8 cekirdekli 4 tanesi 1.9 cgh , 4 taneside 1.3 cgh islemciyle baya baya iphone u ezip geciyo . Sarj konusuna gelirsek ikiside bi gunu rahat cikariyo  hatta note 4 te bi %30 falan darj kaliyo aktif kullanimda 2k ekrani olmasina ragmen . Dedigim gibi ben aslinda ioscuyum fakat artik apple insanlara cift cekirdekli 1 gb ramli telefonlari ufak degisiklikler yaparak kitliyor buda beni sinir ediyor . Umarim aklinda soru isareti kalmamistir . Birde artik su bisey bilmeden herseye iphone al diyenlerede uyuz oluyorum baglanmayin bi telefona her firma degisebilir ve gelisebilir bunu hicbirzaman unutmayin. Eger guncelleme gelmeyecegini dusunuyorsan yakin zamanda note 2 ye bile guncelleme geldi note serisinde guncelleme olur sorun olmaz. Bide samsung alinmaz diyenler en son s3 kullananlar merak etme onlari bosver .
18, Ağustos, 2015 furkan-emre-turk (13 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
13 cevap
22, Mart, 2015 Cep Telefonu kategorisinde drdnzll (4,930 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap
22, Nisan, 2015 Cep Telefonu kategorisinde dnz1 (750 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
26, Ekim, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Mr-Karahan (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap
0 oy
4 cevap
17, Ağustos, 2015 Cep Telefonu kategorisinde Kadir1702 (7 puan) tarafından soruldu

Bu Ayın En Aktif Üyeleri

    Soru sor cevap bul

    40,392 soru

    115,076 cevap

    50,012 yorum

    56,371 kullanıcı

    Günün Haberleri
    ...